Wednesday, March 7, 2012

alhamdulillah...

Dengan lafaZ bismillah apis mulakan bicara... dan dengan lafaZ alhamdulillah apis mengucapkan kesyukuran... bersyukur kehadrat ilahi yang memberikan reZeki yang amat apis tunggu.. :) bersyukur sangat... yang utama adalah pelajaran.. akhirnya apis dapat juga menyambung pelajaran apis di peringkat seterusnya yang apis rasa agak tinggi gak level nye... degree in sport management.... coZ yang apis minat sangat.. budak sukan la katakan.. :) 

 the second one.... tentula pasal sukan kan.... apis seronok sangat2 sbb tahun nie apis dapat tawaran men liga perdana perlis... bersyukur sangat2.. yew laa.. tetiba dapat call suh dtg train kan.... sape sangka.. akhirnya cita2 yang apis idam dari kecik dulu... seorang pemain bola sepak profersional.. wahh... profersional la jugak kan?? liga perdana... mungkin ini reZeki lepas kene blacklist dari satu team yang mempunyai pengurusan terbaikkkk kot... tapi papepon apis anggap ini satu pengajaran n pelajaran untuk permulaan 2 benda profersional nie... pasnie apis kene la bahagi masa betol2... :)

 banyak2 thanks pada kedua ibu n ayah.. banyak memberi sokongan pada apis dalam bidang pelajaran mahupun sukan... thanks pada adik2 support abang dari dulu... thanks kawan2 uitm n semua kawan2  kerana banyak bagi sokongan... 

n the last one...doakan apis berjaya untuk menghabiskan pelajaran ijaZah n bola sepak... doakan agar apis dapat bahagi masa dengan baik... thanks all... :) 


doakan apis dapat main lawan kedah piala f.a sabtu nie.. :)
loves u allllll....

1 comment:

  1. bro correction sikit..spell professional tu bkn profersional..haha..kata degree konon..btw gud luck abg liga perdana..

    ReplyDelete